الملك مدير منتدي المصراوية
عدد المساهمات : 317 نقاط مساهمات : 100000935 السٌّمعَة : 2 تاريخ التسجيل : 24/06/2011 العمر : 26 الموقع : مصر
| موضوع: افتراضي Pretty Boy الإثنين يونيو 27, 2011 4:00 pm | |
| Pretty Boy Pretty Boy Pretty Boy
[size=21] [size=29] [size=21][size=29][size=21][size=25][size=21] [size=29] [size=21][size=29]<table style="width: 80%; background-color: black;"><tr><td style="">[size=25][size=21][size=25][size=21] [size=29] [size=21][size=29]hey guyz [/size][/size][/size] [/size]</td></tr></table> [/size][/size][/size][/size][/size][/size] [/size] | [/size][/size][/size][/size] [size=21][size=29][size=21][size=25][size=21] [size=29][size=21][size=29]<table style="width: 80%; background-color: black;"><tr><td style="">[size=25][size=21][size=25][size=21] [size=29] [size=21] [size=21]M2M Pretty Boy I lie awake at night See things in black and white I've only got you inside my mind You know you have made me blind I lie awake and pray That youwill look my way I have all this longing in my heart I knew it right fromthe start Oh my pretty pretty boy I love you Like I never ever lovedno one before you Pretty pretty boy of mine Just tell me you love metoo Oh my pretty pretty boy I need you Oh my pretty pretty boy I do Letme inside And make me stay right beside you I used to write yourname And put it in a frame And sometimes I think I hear you call Rightthrough my bedroom wall You stay a little while And touch me with yoursmile And what can I say to make you mine To reach out for you intime Oh my pretty pretty boy I love you Like I never ever loved no onebefore Pretty pretty boy of mine Just tell me you love me too Oh mypretty pretty boy I need you Oh my pretty pretty boy I do Let meinside And make me stay right beside you Oh pretty boy Say you loveme too Oh my pretty pretty boy I love you Like I never ever loved noone before you Pretty pretty boy of mine Just tell me you love metoo Oh my pretty pretty boy I need you Oh my pretty pretty boy I do Letme inside And make me stay right beside you
[/size][/size][/size] [/size]</td></tr></table> [/size][/size][/size][/size][/size][/size] [/size] | [/size][/size][/size][/size][/size][/size] | |
|